Om mig

onsdag 5 september 2012

En ny termin


Nu är det en ny termin och nya utmaningar. Redan innan sommaren var barnen inne på sagan Bockarna Bruce. De älskade att höra den. Fortfarande är detta en saga som de bara älskar, därför har jag och min kollega spunit vidare på detta. Därför får barnen spela bockarna bruce och vi har nu gjort kulliser för att kunna ha teater. Vi använder oss av ipaden och digitalkameran för att dokumentera. Ipaden är ett bra redskap, men hur ska vi använda materialet? Ska vi skriva ut bilderna... Hur? Måste vi går den krångliga vägen och maila över dem för att få de utskrivna? Därför har jag och min kollega börjat fundera på om vi skulle starta en blogg till våran 4-årsgrupp, för att kunna visa vårt arbete.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar